וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם אחר של מגע וריח: למה חשוב להשתמש במרכך כביסה טוב?

גליה סיוון

7.7.2013 / 17:28

מרככי כביסה עושים יותר מאשר סתם לרכך את הבגדים . בנוסף לכך פועלים המרככים גם להגן על סיבי הבגד מפני המים הקשים בישראל

רבים מאיתנו עושים שימוש במרכך כביסה משום שאנחנו סבורים שהוא גורם לבגדים להיות רכים, ובעלי ריח נעים. למעשה, מרככי כביסה עושה הרבה יותר מזה: המים בישראל הם "מים קשים" המכילים מינרלים בריכוז גבוה. אלה חודרים אל הבגדים במהלך הכביסה ומקשים את סיבי הבד. מרכך הכביסה עוטף את סיבי הבד ונותן לאריג גמישות ורכות במגע.

מרככי כביסה טובים פועלים בכמה מישורים כדי שהבגדים יהיו רכים וריחניים: ראשית, הם מפחיתים את החשמל הסטטי השלילי שנדבק למשטח הבגד בכביסה; שנית, הם מפחיתים התקמטות, כך שתהליך הגיהוץ קל יותר; ושלישית, הם משמידים חיידקים ובקטריות, מנטרלים ריחות רעים, ומפיצים בשמים הנקשרים אל סיבי הבגד, ונותרים גם לאחר סיום פעולת הכביסה.

היתרון של סנו

מרככי הכביסה של סנו פותחו במיוחד לצרכים של השוק הישראלי, ועל כן מכילים חומרי ריכוך באחוז גבוה המתאים לכביסה במים קשים. בנוסף, הם מכילים חומרים אנטי בקטריאליים המונעים התרבות חיידקים ובקטריות בכביסה לחה והיווצרות ריחות לא נעימים כאשר הכביסה נותרת רטובה במכונת הכביסה.

תכונה אחרונה של המרככים של סנו, וזו תכונה החשובה לרובנו, היא יכולתם לבשם את הבגדים לאורך זמן – מה שמשאיר את הבגדים ריחניים גם לאחר האחסון בארון.

בימים אלה משיקה סנו סדרה חדשה של מרככי כביסה בהשראת עולם הטיפוח: סנו מקסימה care בניחוח חלב ודבש ובניחוח פריחה לבנה. הסדרה החדשה מציעה מרככי כביסה בהשראת מוצרים קוסמטיים, המעניקים לבד תחושה של רכות מלטפת, ומכילים תמציות משי או שקדים.

מרכך הכביסה סנו מקסימה care עושה את כל אותן פעולות שמרכך כביסה מעולה אמור לעשות: הוא שומר על הבגדים, מבשם לאורך זמן, משמיד חיידקים ובקטריות, מנטרל ריחות רעים, מונע חשמל סטטי ומקל על הגיהוץ.

הקפידו על שני הכללים הבאים כך שהכביסה תישאר ריחנית לאורך זמן:

1. הוסיפו את מרכך הכביסה לתא המיועד לכך על מנת לאפשר למכונה להוסיף את המרכך בשלב הנכון בתוכנית הכביסה.

2. הכניסו את הבגדים לארון מיד לאחר הייבוש. ככל שההכנסה לארון תהיה סמוכה יותר לסיום הייבוש, כך ישמר הניחוח הנעים לאורך זמן.

  • עוד באותו נושא:
  • סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully