וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאים בשטח

11.4.2013 / 20:00

יום העצמאות כבר ממש כאן. רגע לפני שאתם מעמיסים את הצידנית על האוטו, חשוב לתכנן מה לקחת אתכם לפיקניק עצמאות כדי שתהיה לכם חוויית מנגל משודרגת

יום העצמאות הוא הזדמנות אמיתית לחגיגה משפחתית. כל עם ישראל יוצא לבלות בחיק הטבע (או סתם בפארק) ועושה את מה שאנחנו הכי טובים בו: על האש. יום שלם שאנחנו מבלים עם מי שאנחנו אוהבים באחד מאינספור המקומות היפים שיש למדינה שלנו להציע.
לא משנה איך אתם חוגגים את יום העצמאות שלכם, יש כמה דברים שאתם בטוח צריכים. אוכל, נכון, וגם כסא לסבתא, נפנף איכותי וכדור לילדים. אבל רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, תנו לנו להזכיר לכם את הדברים הקטנים האלה שאמנם מצריכים קצת מחשבה מראש, אבל עושים את כל ההבדל.
דבר ראשון הוא תכנון קולינרי. לא, אנחנו לא מצפים שתכינו ארוחת גורמה, אבל קצת השקעה מראש כן תשפר את מה שיעלה על המנגל שלכם. דוגמה אחת היא מרינדות לבשר, כמו זאת שלפניכם.

דבר שני הוא הצטיידות בחוכמה. כמו אולר, פותחן ונייר טואלט, יש פריטים שיעזרו לנו לשדרג את חוויית הפיקניק בצורה ניכרת.
בין אם אנחנו בונים על פנינת טבע נסתרת ובין אם מסתפקים בפארק הקרוב, סביר להניח שלא תהיה לנו גישה למים זורמים וסבון. הפיתרון האידיאלי הוא ג'ל לניקוי ידיים ללא מים על בסיס אלכוהול שמציע היגיינה מושלמת גם ללא מים וסבון – ונלחם עבורנו בלכלוך ובחיידקים. ניתן לרכוש ברשתות השונות ג'ל אלכוהול בתוספת אלוורה לריכוך ורענון עור הידיים לרגישים שביננו. מוצר נוסף שכדאי להכיר הוא קצף היגייני לידיים, המיועד לשמירה על היגיינה מרבית, נטרול ריחות ושמירה על לחות העור לאורך זמן. את הקצף אפשר להשיג גם בתרכובת מיוחדת לילדים, המועשרת באלוורה.
שני פריטים אלו חיוניים בכל יציאה מהבית לטיול או פיקניק ומומלצים כפריט חובה בכל תיק ולכל סיטואציה.

לאלו מבינכם שחוששים להשתמש במוצרים בעלי ריכוז אלכוהולי גבוה אני ממליצה על מגבונים לניקוי כללי, שהם בעצם מגבונים לחים ואנטי בקטריאליים שינקו, יחטאו ויותירו ניחוח מרענן לכל מה שצריך: שולחן מלוכלך, מנגל שראה ימים טובים יותר, כלים משומשים או סתם לנקות לקטנטנים את הידיים לפני האוכל או בין שיפוד לשיפוד.
כשאנחנו יוצאים לטבע, גם אם מדובר בפארק הקרוב לבית, אנחנו פוגשים לא רק פרפרים וציפורים, אלא גם יתושים. כדי להצליח לחזור הביתה ללא עקיצות וגירודים, חשוב להשתמש בתכשירים דוחי יתושים לאורך כל השהות בחוץ. ניתן למצוא ברשתות מגוון מגנים אישיים מושלמים ונוחים לשימוש היעילים למשך שעות. תינוקות, ילדים ואנשים בעלי עור עדין במיוחד מומלץ למרוח בתחליב ייעודי כדוגמת סנו די שמותאם לעור רגיש ומאפשר התזה\מריחה מבוקרת על חלקי הגוף החשופים.
בכל מה שקשור למנגל ומדורות, רדיד אלומיניום הוא כלי העזר הצמוד שלנו: בעזרתו אפשר לרפד מנגל שראה ימים טובים יותר, לכסות קערות, לארוז יחד כלי אוכל, וכמובן – לעטוף תפוחי אדמה ובצלים שייכנסו לגחלים ויהפכו לתענוג מפוחם. רדיד אלומיניום נשלף הולך צעד אחד קדימה מבחינת נוחות השימוש - דפי רדיד נפרדים שנשלפים בקלות, ללא צורך בחיתוך ותלישה מאפשרים לכם לנהל פיקניק בתנאי שטח במינימום מאמץ.
כדאי להצטייד גם בניילון נצמד, מומלץ במיוחד ניילון נצמד+ - מוצר ייחודי שנמתח, נצמד ואוטם בצורה מעולה כלי הגשה ובכך שומר על טריות המזון. במוצר זה אין PVC, כך שהוא גם בטוח ובריא יותר לשימוש.

  • עוד באותו נושא:
  • סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully