וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מסעדות ששווה לטוס בשבילן לניו יורק

30.10.2016 / 8:45

אוכל הודי, המבורגרים או אוכל קוריאני - התפוח הגדול מציע מנעד אינסופי של מסעדות מהמשובחות בעולם. הנה כמה שלא תרצו לפספס

מנהטן ניו יורק. ShutterStock
מנהטן/ShutterStock

למצוא את המסעדה הכי טובה בניו יורק זה כמעט בלתי אפשרי. המנעד הקולינארי שלה כל כך גדול ואיש לא ייקח על כתפיו את האחריות לדגום מנות במשך חיים שלמים. ובכל זאת, מי שאכל במסעדה שווה כבר יודע שהוא לא הראשון ולא האחרון ותפקידו הוא רק להעביר את הבשורה הלאה. קבלו חמש מסעדות מומלצות שכל ביקור בהן הוא חוויה של ממש.

High Street on Hudson

מסעדת כריכים מפונפנת ששוכנת על גדת נהר ההדסון ומספקת מפלט טעים ומקורי לצועדים על טיילת הנהר. המסעדה, שבמהלך היום מציעה תפריטי בוקר לישיבה וטייק אווי, משנה בערב את אופייה והופכת למעשה למסעדת שף ששמה לה למטרה להעצים את כריך הרוסטביף המוכר ולתת לו טוויסט משודרג.

מה אוכלים שם? כריכי נקניק לנקסטר ובקר מיושן בלחמניות תפוחות שנאפות במקום בתוספת מתבלים ורטבים כמו גבינת צ'דר מטוגנת בבצל, חומוס ומתבל בולונז ייחודי למקום. במקום אף נמכרים קינוחי מאפים בשלל טעמים וכמובן, קפה.

מחיר ממוצע לאדם? עד שלושים דולר לאדם.

כתובת: 637 Hudson St, New York, NY 10014

Indian Accent

גל המסעדות ההודיות ששטף את ניו יורק בעשור האחרון לא עוצר לרגע. תרבות הקארי והנאן, כך מסתבר, כבשה כל פינה בעיר עם מסעדות שף ודוכני מזון שמזכירים את מנעמי הודו הרחוקים. היציאה האחרונה היא גם אחת אחת המסעדות ההודיות המצליחות בעולם.

מה אוכלים שם? נאן פריך עם גבינה כחולה, כופתאות טופו (מנת הדגל), עוף מתובל בחמאה, צלעות כבש בחלב קוקוס והגרסה ההודית לפיש אנד צ'יפס: דיונון מטוגן באורז פריך שמוגש בגביעי נייר.

מחיר ממוצע לאדם? עד חמישים דולר לאדם.

כתובת: 123 W 56th St, New York

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קו האופק של ניו יורק. ShutterStock
קשה לבחור, קל להתרצות/ShutterStock

Pasquale Jones

מסעדה איטלקית בניחוח חדשני שלא מהססת לאתגר את בלוטות הטעם (בניו יורק זה כמעט בלתי אפשרי) עם מנת דגל שרק נראית מוזר, אבל שווה כל סנט. להצלחה של המסעדה הזאת יש לייחס גם את מיקומה בסוהו של ניו יורק ובעיקר לתפריט היינות הענקי שלה.

מה אוכלים שם? פיצת צדפות ששמה נצעק בכל העיר הענקית בתוספת פלפל צ'ילי (זהירות, מדובר במשימה חריפה במיוחד) ושוק חזיר נימוח שנצלה בתנור שמגיע ל-450 מעלות צלזיוס.

מחיר ממוצע לאדם? עד שמונים דולר לאדם.

כתובת: 187 Mulberry St, New York

המבורגר ניו יורק Salvation Burger. Salvation Burger, אתר רשמי
גודל המנות כאן הוא סימן ההיכר המפורסם של המסעדה. Salvation Burger/אתר רשמי, Salvation Burger

Nix

לא קשה למצוא מזון צמחוני בניו יורק אבל נדמה שהמסעדה הזאת היא האורים והתומים של הז'אנר. לא בכדי Nix היא המסעדה הראשונה בניו יורק שמעוטרת בשני כוכבי מישלן מבלי להגיש פרוסת בשר אחת.

מה אוכלים שם? כריכים טריים ופריכים עם טופו מוקצף וכרובית בטמפורה, ברוקולי מטוגן ברוטב קוריאני, קוביות מוצרלה באבוקדו מוקרם ושעועית וצ'יפס ייחודי מביצים קשות.

מחיר ממוצע לאדם? עד 30 דולרים לאדם.

כתובת: 72 University Place, New York, NY 10003

Salvation Burger

מבקרי המסעדה הזאת צריכים להתמודד עם אתגר גדול במיוחד: מנות ההמבורגר כאן הן ענקיות שספק אם קיים ביס שיכול להביס את קוטרו. למען האמת, גודל המנות כאן הוא סימן ההיכר המפורסם של המסעדה וזה עוד לפני שמוסיפים את גבינת הרוקפור מעל הקציצה.

מה אוכלים שם? המבוגר מבשר חזיר מצופה גבינת רוקפור או גבינה כחולה, קציצת בקר בטעם מקסיקני, נקניקיה מעושנת ואפילו קציצת סלמון ברוטב גבינה סודי.

מחיר ממוצע לאדם? כארבעים דולרים לאדם.

כתובת: 230 E 51st St, New York

כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully