וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ניצחונות לבני הרצליה וברק נתניה

24.9.2012 / 22:08

הקבוצה של אריאל בית הלחמי גברה 75:81 על גליל/גלבוע. ברק נתניה גברה על מכבי חיפה. ניצחון להפועל ת"א בגרמניה

בני הרצליה עברה עונה קשה מאוד אשתקד, אך אם לשפוט על פי משחקי ההכנה שלה לקראת העונה שבפתח אז הקבוצה של אריאל בית הלחמי בהחלט יכולה לשאוב עידוד. הקבוצה ניצחה הערב (שני) את גלבוע\גליל במשחק אימון שנערך באולם היובל בהרצליה בתוצאה 75:81. זה היה ניצחונה הרביעי ברציפות של בני הרצליה במשחקי ההכנה במשחק ההכנה הקודם שלה היא ניצחה בדיוק באותה תוצאה את מכבי ראשון לציון. המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, כאשר במחצית הובילה הרצליה בנקודה (43:44), אך ברבע הרביעי היתה ידם של המארחים על העליונה עד לניצחון.

מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי נשאל לגבי ארבעת הניצחונות שהשיגה הקבוצה ואמר : "אנחנו לא מסתכלים על הניצחונות, מדובר על משחקי אימון, ההרכבים עדיין חסרים,אנחנו מרוצים ממה שאנחנו רואים אבל עדיין מדובר בשלב התחלתי". בית הלחמי המשיך ואמר לוואלה! ספורט: "כקבוצה אנו מתגבשים ורוצים להתחבר ולהתחבר ולסגל לנו זהות והניצחון כרגע לא מטרה עיקרית. מה ההתרשמות לגבי הקבוצה העונה ? עדיין מוקדם לדעת".

הרבו לקלוע להרצליה: רומל בק 19 נקודות, ג'ומיין ג'ונס 17, אייזק רוזפלד 14, ניב ברקוביץ 9 ובן רייס 8.

מכבי נתניה גברה על מכבי חיפה

קבוצה נוספת שנמצאת בכושר טוב היא ברק נתניה של דני פרנקו, שגברה על מכבי חיפה הערב בתוצאה 79:82. המשחק היה צמוד לכל אורכו ואופיין במאבקים רבים מתחת לסלים. בנתניה הביעו שביעות רצון רבה בעקבות הניצחון הזה ומהחיבור בין שחקני הקבוצה, שחוותה עונה קשה אשתקד.

מי שבלט מכל כולם במשחק הזה היה יהוא אורלנד שקלע לא פחות מ-8 שלשות במשחק הזה ו-32 נקודות. ראמל בראדלי, הגארד שלא הצליח להטביע חותמו בהפועל ירושלים וחתם בקבוצה של פרנקו, הציג גם הוא יכולת טובה בעיקר בפן ההתקפי.

קלעו לנתניה: יהוא אורלנד 32 (8 שלשות), ראמל בראדלי 13, מרקו קילינסוורת' 8, שגב זיקרי 3

קלעו לחיפה: פול סטול 18, פאט קאלאט'ס 15, עידו קוז'יקרו 14, דונטה סמית' 12

מי שעוד קיימה משחק הכנה היא הפועל תל אביב שנמצאת בגרמניה וגברה במסגרת מחנה האימון שהיא מקיימת על קרלסהיים מצמרת הליגה השניה בגרמניה 92:106. רבע הגנתי ראשון חלש של הפועל, לצד דקות טובות בהתקפה של מתן נאור סייע לקבוצה המקומית להוביל 35-29.

ברבע השני חזרו שחקניו של ארז אדלשטיין לשמור כמו שצריך והחזיקו את הקבוצה המקומית על 16 נק' בלבד, כאשר דקות טובות של קרטיס קלי וג'ף אלן עזרו להפועל לסיים מחצית התקפית נהדרת ביתרון 51:58. הדומיננטיות של שחקני הפנים של הפועל המשיכה גם במחצית השנייה ויחד עם משחק נהדר של דמונטז סטיט ועזרה משחקני הספסל ניצחה הפועל בתוצאה 92:106.

קלעו להפועל: דמונטז סטיט 25, ג'ף אלן 19 , קרטיס קלי 15, טורה מורי 8, יונתן שולדברנד, מתן נאור, גל איתן 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully