וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צפו בביצועיו של החלוץ המועמד

24.5.2012 / 10:27

נציגו של יסרוטה אישר כי החלוץ יגיע לישראל ואז יחליט האם לחתום. רשמית: חיפה הציעה לבנאדו את תפקיד מאמן הנוער

מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, ימריא היום (חמישי) לארגנטינה והוא אמור לשהות במדינה עד יום ראשון, אז יינעל מחזור הליגה המקומית במשחקים בשתי הליגות הראשונות. כזכור, המאמן נוסע לדרום אמריקה כדי לחפש קשר אחורי, קשר קדמי וחלוץ. בינתיים, נראה כי מועמד אחד כבר יש לירוקים. כזכור, שלשום דווח באתרים בבוליביה כי החלוץ חרארדו יסרוטה סגר לארבע שנים במכבי חיפה. מבדיקה התברר כי החלוץ אכן מועמד, אבל במועדון טענו אתמול ששום דבר אינו סגור.

על פי דיווח עדכני בדרום אמריקה, יסרוטה יגיע לישראל ביום שלישי בשבוע הבא לצורך קיום משא ומתן ולבדיקות רפואיות. בנוסף נכתב כי עטר קיבל המלצות מקרלוס אריאס. סילביו פונטנה, איש עסקים המתווך בעסקה: "חרארדו ימריא לישראל עם נשיא פוטיסי, דניאל סלמנקה, הוא יעבור בדיקות ואז יחליט האם לשחק במכבי חיפה או בקבוצה בבלגיה המעוניינת בשירותיו. מה שהכי חשוב הוא שהשחקן ירוויח והקבוצה תקבל פיצוי".

יסרוטה כבש בשלוש העונות האחרונות יחד 21 שערים ב-88 הופעות (86 מהם בהרכב) במדי ריאל פוטוסי הבוליביאנית, אך שיחק בעיקר בתפקיד המועדף עליו כקיצוני ימני ולא כחלוץ. נתון שדווקא כן צריך להדאיג את הירוקים: השחקן ספג חמישה כרטיסים אדומים בעונות הללו ולא פחות מ-36 (!) כרטיסים צהובים (ממוצע של 12 לעונה).

לאחר ההפסד של קבוצת הנוער בגמר גביע המדינה, במכבי חיפה מנסים לאשר כעת את מינויו של עוזר המאמן בעונה שעברה, אריק בנאדו, לתפקיד מאמן הנוער. חיפה הציעה לבנאדו את התפקיד באופן רשמי ואתמול נערכה שיחה בעניין.

הקשר חן עזרא יצטרף למועדון בכפוף לסיכום עם מכבי נתניה. שיחה אחת כבר נערכה בעניין ואם עזרא יעבור חיפה צפויה לשלם כ-800 אלף יורו עבורו. לגבי עומרי בן הרוש, חיפה מחכה לנתניה בעניין הזה. אם היא תאלץ למכור את השחקן, הוא ישחק אצל הירוקים. אופציות אחרות שעלו בחיפה למקרה שבן הרוש לא יגיע: אופיר דוידזאדה ושמעון הרוש מהפועל באר שבע, ואלירן דנין מהפועל עכו. הבלם סארי פלאח הודיע למשפחתו שיחזור כנראה ביום ראשון לישראל. בחיפה יזמנו אותו לשיחה ואם יתברר שהוא סיכם בגנט, דבר שמקורביו מכחישים אגב, הוא עשוי לקבל השעיה. בסביבתו של גיא אסולין טוענים כי לאחרונה עלתה אפשרות שיצטרף למכבי חיפה, אך כרגע הוא בוחן גם אופציות אחרות באירופה.

גם קשר סביליה מועמד למכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

צפו בחלק מביצועיו של חרארדו יסרוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully