וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: ימפולסקי בהרכב, צסארץ בחוץ

גם ורד ותורג'מן יפתחו, קטן חוזר לסגל. שלומי דורה: "אם נפשל, אף אחד לא יזכור מה עשינו בעונה הסדירה" (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*חיפה השיגה שתי נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים מול סכנין.

*הניצחון האחרון שלה בדוחה היה לפני כמעט שנה וחצי. היא השיגה ניצחון אחד בסכנין מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלה שם.

*חיפה גם לא כבשה בשלושת המשחקים האחרונים שלה מול הקבוצה מהמגזר.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

אחרי עונה סדירה מצוינת תחל מחר בני סכנין את הפלייאוף העליון בתקווה להשיג כרטיס למפעל אירופי בעונה הבאה. בסכנין בעיקר מקווים לתפוס את אחד המקומות הגבוהים בשל המענק הכספי הגבוה, זאת לאור הבעיות הכלכליות של המועדון בשנים האחרונות. מלבד זאת, במועדון עדיין ממתינים לתשובה של המאמן שלומי דורה בנוגע לעונה הבאה, כשהנהלת הקבוצה משכונעת שהוא יחתום.

"אם ניפול בפלייאוף אף אחד לא יזכור את מה שעשינו כל העונה", אמר שלומי דורה לחניכיו לקראת המשחק מחר. "אנחנו חייבים להמשיך את המומנטום מהליגה". המאמן בסך מרוצה מחניכיו בשבועיים האחרונים ונראה כרגע שהוא לא מתכנן שינויים מהשבוע שעבר, אך מתלבט עדיין בקשר לעמדה אחת במגרש והיא המגן הימני. בסכנין רואים במוחמד זבידאת כמגן הבא של הקבוצה וכבר משווים אותו לעלי עוסמאן, אך עודד אלקיים, שנתן עונה מצויינת עד כה, חזק בתכניות של המאמן למשחק מול האלופה מחר.

מכבי חיפה:

אלישע לוי ייאלץ להסדתר עם מספר היעדרויות: המגן אייל משומר לא כשיר למשחק, למרות שחזר להתאמן. אייל גולסה ינוח כעשרה ימים, והחלוץ ויאם עמאשה ישחק למרות הכאבים ויעבור כנראה ניתוח בעוד כשבועיים. עמאשה יפתח בהרכב, כשמאחוריו ישחקו דלה ימפולסקי, עידן ורד שכשיר למשחק ונמצא תחת מעקב רפואי ואלון תורג'מן, שבישל את שער הניצחון בדרבי. מי שכבש את השער ההוא, דניאל צסארץ, יסופסל לאחר שלא הרשים במשחק בכפר סבא. גם אוראל דגני עדיין לא כשיר למשחק. סארי פלאח, מבקיע שער הניצחון מול כפר סבא, יפתח בעמדת המגן השמאלי.

קפטן הקבוצה יניב קטן הביע את רצונו לחזור לסגל על אף שלא התאמן כשבועיים והיה שרוי באבל על מות אחותו, ויהיה מחר על הספסל. בשבוע הבא, מול אשדוד, תערוך חיפה טקס צנוע לקטן לאחר שרשם 400 הופעות ליגה. גם ערן רוזנבאום הצעיר יפתח על הספסל ועשוי להשתלב בהמשך. אלישע לוי אמר לשחקנים: "בתקופה האחרונה אנחנו לא משחקים כל כך טוב, גם נגד הפועל חיפה והפועל תל אביב. אבל אני מרוצה מהמחויבות, וגם כשלא הולך, מהרצון ומההקרבה".

במועדון הבהירו אתמול כי המעקבים שהקבוצה מנהלת בעונה הבאה כפופים לאישור המאמן הבא. חיפה עוקבת בתקופה האחרונה אחרי שלושה שחקנים, עודד גביש, עומרי בן הרוש ופיראס מוגרבי. לגבי חן עזרא, הסיכויים שיגיע בעונה הבאה גבוהים ובקרב צפויה פניה למכבי נתניה. פניה לראובן עטר טרם נעשתה ומי שמוגדר כמועמד המוביל להגיע לקבוצה עשוי לקבל פניה כזאת רק לאחר שיתברר האם חיפה תגיע בעונה לאירופה, או לא. אם עטר יגיע, עזרא יגיע איתו וייתכן שגם אחד מהשניים, בן הרוש או מוגרבי.

יעמדו למבחן

בני סכנין: מהראן ראדי

למרות שהקשר כרגע מעוניין להישאר בסכנין ולא רואה את עצמו משחק בקבוצה אחרת בליגה, במכבי חיפה לוטשים עיניים ליהלום של סכנין כבר מספר חודשים. ראדי עדיין לא חזר לכושר שאפיין אותו מתחילת העונה לאחר הפציעה, ומחר תהיה לו הזדמנות מצוינת לחזור ולהראות מי הבוס אל מול העיניים הבוחנות של האלופה היוצאת.

מכבי חיפה: עלי עוסמאן

בגיל 25, הולכת ומתמוססת התיאוריה שהמגזר הערבי ייצא את אחד המגנים הגדולים שיעדה מכבי חיפה. עוסמאן הוא פייטר, אין בכך ספק, אבל הוא רחוק מלהיות המגן שעליו דיברו במכבי חיפה כשהביאו אותו מסכנין. זה שהיה שורף בדוחה שטחים כאילו מדובר בסילון עם יכולת הגבהה מצוינת, נשאר מגן שיודע לעשות הגנה אבל עדיין רחוק מלהיות מגן ברמה של נבחרת. זה הגיל שבו מצפים מכדורגלן להיות כמעט בפיק, אולי אפילו להתקרב לשם. אז זה מה שנזכור מעוסמאן, מגן "טוב"? נחכה ונראה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, סארי פלאח; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, דלה ימפולסקי, אלון תורג'מן; ויאם עמאשה.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת (עודד אלקיים), עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט
בני סכנין בוואלה! ספורט
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully